Kus?

Arvutiklassis (võib võtta kaasa oma sülearvuti)

Millal?

Teisipäeviti, 7. tund (kell 13.50-14.35).

Esimene kord

27.09.2016

Programmeerimisringi sisu?

Programmeerimine Scratchi keskkonnas.

Scratch on visuaalne programmeerimiskeel, mis on mõeldud eeskätt 6-16-aastastele noortele. Selle programmiga on lihtne luua interaktiivseid lugusid, mänge, animatsioone ja kunstiteoseid. Scratchi koduleht asub http://scratch.mit.edu/

Kellele?

  1. – … klassidele

Registreerumine?

Teata oma osalemise soovist klassijuhatajale või õpetaja Maria Savinale.

Mis on meie plaanid selleks aastaks?

Projekt – Kalad

Pallimäng

Autoralli

Laskmismängud

Euroopa CodeWeek üritus

ja palju muud

 

Kui sa oled 8. – 10. klassi õpilane ja tahaksid proovida tõelist programmeerimise keelt, siis sobib selleks ideaalselt Python programm. Oled huvitatud? Anna endast õpetaja Maria Savinale märku! Kui leidub vähemalt 8 püsihuvilist, siis leiame sobiva aja (nt. teisipäeval 8. tund).

Mis on Python?

Python on programmeerimiskeel ning samas ka programm, mis interpreteerib keeles Python kirjutatud programme.

a = float(input(“Palun sisesta esimene arv: “))

b = float(input(“sisesta teine arv: “))

 

print(“Arvude summa:”, a + b)

print(“Arvude korrutis:”, a * b)

print(“Esimese ja teise jagatis:”, a / b)

print(“25% esimesest arvust:”, a * 0.25)

 

if a == b:

print(“Arvud on võrdsed”)

else:

print(“Arvud on erinevad”)

if a > b:

print(“Esimene arv on suurem”)

else:

print(“Teine arv on suurem”)

 

 

 

Õpetaja

Maria Savina (kab. 213 või arvutiklass)