3.–9. aprillini toimus Erasmus+ projekti Choose Your Future järjekorras neljas õppimis- ja õpetamistegevusi hõlmav projektikohtumine teemal „IKT ja kunst reklaami koostamisel“. Seekord oli võõrustajaks Tamsalu Gümnaasium ning külalised saabusid Taanist, Bulgaariast, Rumeeniast, Poolast, Türgist ja Lätist. Külalised elasid nädala Tamsalu spordihoones, kus pärast tööpäeva veedeti ühiselt aega palli mängides, ujudes või lihtsalt vesteldes.
Töönädala eesmärk oli omandada teadmisi reklaami koostamisest, rakendada Lätis õpitud teadmisi marketingi alal ja lõpptulemusena koostada reklaam ettevõttele, tootele või teenusele.
Töötati viies rühmas ja õpetajaks-juhendajaks oli Pille Hunt-Pole, kelle asjatundliku pilgu all valmis igal grupil kaks reklaami. Reedel esitles iga grupp valminud reklaame. Pärast vastastikust hindamist ja arurtelu valiti välja kaks parimat. Nendeks osutusid Transilvaania turismi reklaamiv T-särk ja drooni Air-dog reklaamiv video.