Kus?
Arvutiklassis (võib võtta kaasa oma sülearvuti)
Millal?
Teisipäeviti, 7. tund (kell 13.50-14.35).
Esimene kord
27.09.2016
Programmeerimisringi sisu?
Programmeerimine Scratchi keskkonnas.
Scratch on visuaalne programmeerimiskeel, mis on mõeldud eeskätt 6-16-aastastele noortele. Selle programmiga on lihtne luua interaktiivseid lugusid, mänge, animatsioone ja kunstiteoseid. Scratchi koduleht asub http://scratch.mit.edu/
Kellele?
- – … klassidele
Registreerumine?
Teata oma osalemise soovist klassijuhatajale või õpetaja Maria Savinale.
Mis on meie plaanid selleks aastaks?
Projekt – Kalad
Pallimäng
Autoralli
Laskmismängud
Euroopa CodeWeek üritus
ja palju muud
Kui sa oled 8. – 10. klassi õpilane ja tahaksid proovida tõelist programmeerimise keelt, siis sobib selleks ideaalselt Python programm. Oled huvitatud? Anna endast õpetaja Maria Savinale märku! Kui leidub vähemalt 8 püsihuvilist, siis leiame sobiva aja (nt. teisipäeval 8. tund).
Mis on Python?
Python on programmeerimiskeel ning samas ka programm, mis interpreteerib keeles Python kirjutatud programme.
a = float(input(“Palun sisesta esimene arv: “))
b = float(input(“sisesta teine arv: “))
print(“Arvude summa:”, a + b)
print(“Arvude korrutis:”, a * b)
print(“Esimese ja teise jagatis:”, a / b)
print(“25% esimesest arvust:”, a * 0.25)
if a == b:
print(“Arvud on võrdsed”)
else:
print(“Arvud on erinevad”)
if a > b:
print(“Esimene arv on suurem”)
else:
print(“Teine arv on suurem”)
Õpetaja
Maria Savina (kab. 213 või arvutiklass)