Ringi nimetus | Juhendaja | Osalejad | Töötamise aeg |
1. Õpioskuste arendamine |
K. Urm, M. Uudeküll |
3. klassid | T 6. tund |
2. Õpioskuste arendamine Õpioskuste arendamine – etteantud küsimustele ja probleemülesannetele vastuste leidmine raamatutest või Internetist. Valmistumine maakondlikuks 5. klasside olümpiaadiks. |
M. Nahkur | 5. klass | R 5. tund |
3. Poistekoor Vaba tooni tekitamine, ühehäälne laulmine, häälekujunduslik töö, esinemine kooli üritustel. |
K. Raudla | 2.-4. klass | T 6. tund |
4. Viisikoor Häälekujunduslik töö, mudellaulud, rahvalaulud. Pingevaba hingamine, loomulik toonitekitamine, esinemine kooli üritustel. |
K. Raudla | 1. klassid | T, K 5. tund |
5. Mudilaskoor Häälekujunduslik töö, mitmehäälsus. Valmistutakse osalemiseks kontsertidel Kallastel ja Mazsalacas, koolinoorte laulupeol, Tamsalu laulupeol ja erinevatel üritustel koolis. |
K. Raudla | 2.-4. klass | E 6, 7. tund N 6. tund |
6. Lastekoor Õpitakse mitmehäälseid laule. Valmistutakse osalemiseks kontsertidel Kallastel ja Mazsalacas, koolinoorte laulupeol, Tamsalu laulupeol ja erinevatel üritustel koolis. |
H. Mägi | 5.-10. klass | E 7., 8. tund |
7. Poistekoor Õpitakse mitmehäälseid laule. Valmistutakse osalemiseks kontsertidel Kallastel ja Mazsalacas, koolinoorte laulupeol, Tamsalu laulupeol ja erinevatel üritustel koolis. |
H. Mägi | 3.-7. klass | K 7., 8. tund |
8. Kellade ansambel Mägitakse erinevate kelladega, esinetakse koolis ja väljaspool kooli. |
H. Mägi | 7. klassid | T 8. tund |
9. Inglise keel Arendatakse inglise keele oskust, laiendatakse sõnavara. Lugemine, kuulamine, dramatiseeringud, loomingulised ülesanded tekstide põhjal. |
A. Kraubner | 5. klass | T 8. tund |
10. Inglise keel Arendatakse inglise keele oskust, valmistutakse kooli ja maakonna aineolümpiaadiks ning põhikooli lõpueksamiks. Töötatakse erinevate lihtsustatud lugemismaterjalidega ning National Geographic videotega. Lugemine, kuulamine, dramatiseeringud, loomingulised ülesanded tekstide põhjal. |
A. Kraubner | 9. klass | N 9. tund |
11. Inglise keel Arendatakse inglise keele oskust, valmistutakse kooli ja maakonna aineolümpiaadiks.Üldteadmiste laiendamine nii võõrkeele kui kultuuridevaheliste seoste valdkonnas. Erinevatel teemadel keskenduv arutelu ja osaoskusi arendavad tegevused (näit. paaris- ja rühmatöö, projektitöö jne). |
A. Kraubner | 10. klass | E 9. tund |
12. Inglise keel Arendatakse inglise keele oskust, valmistutakse kooli ja maakonna aineolümpiaadiks. Üldteadmiste laiendamine nii võõrkeele kui kultuuridevaheliste seoste valdkonnas. Erinevatel teemadel keskenduv arutelu ja osaoskusi arendavad tegevused (näit paaris- ja rühmatöö, projektitöö jne) |
A. Kraubner | 11. klass | K 9. tund |
13. Inglise keel Arendatakse inglise keele oskust, valmistutakse kooli ja maakonna aineolümpiaadiks ning riigieksamiks. Üldteadmiste laiendamine nii võõrkeele kui Kultuuridevaheliste seoste valdkonnas. Erinevatel teemadel keskenduv arutelu ja osaoskusi arendavad tegevused (näit paaris- ja rühmatöö, projektitöö jne) |
A. Kraubner | 12. klass | R 6. tund |
14. Inglise keel Arendatakse inglise keele oskust, valmistutakse ainekonkurssideks. Ingliskeelse sõnavara laiendamine läbi mängude, filmide ja harjutuste. |
M. Kümnik | 4.a klass | E 6. tund |
15. Kunstiring Joonistatakse, maalitakse, tehakse keraamikat ja klaasimaali. Osaletakse konkurssidel ja olümpiaadil, koostatakse loovtöid. |
T. Hein | 5.-11. klass | E 8., 9.tund R 6., 7.tund |
16. Kunstiring Kunstiringi mõte on näidata, kuidas autor asju näeb. Tutvustatakse mitmesuguseid kunstniku töövahendeid. Arendatakse loovust, arvestatakse isikupäraga. Töid tehakse värvide segamisest, perspektiivi kasutamisest, vormide vaatlemisest kuni valguse ja varjuga tegelemiseni välja. Valminud töid eksponeeritakse stendidel, näitusel, osaletakse erinevatel konkurssidel. |
M. Jeeser | 3.-4. klass | T 7., 8. tund |
17. Kunstiring Käeliste oskuste arendamine läbi joonistamise ja maalimise, kunstivõistlustel osalemine. |
M. Uudeküll | 1.-2. klass | K 6., 7. tund |
18. Joonistusring Inimportreede joonistamine pliiatsiga. |
M. Kümnik | 2.-7. klass | R 5. tund |
19. Puidutöö Käeliste oskuste arendamine, soovitud esemete ja kooli lõpetamiseks nõutavate praktiliste tööde valmistamine, osalemine näitusel. |
R. Ringinen | Osalejad | 7.-11. klass |
20. Eesti keele ja kirjanduse ring Arendatakse suulist ja kirjalikku väljendusoskust, õigekirja, loovust ning loogilist mõtlemist. Valmistume eesti keele ja kirjanduse olümpiaadiks. Teeme erinevaid keele- ja kirjandusülesandeid, mängime erinevaid lauamänge. |
M. Viks | 6. klass | T 8. tund |
21. Eesti keele ja kirjanduse ring Arendatakse suulist ja kirjalikku väljendusoskust, õigekirja, loovust ning loogilist mõtlemist. Valmistume eesti keele ja kirjanduse olümpiaadiks. Teeme erinevaid keele- ja kirjandusülesandeid, mängime erinevaid lauamänge. |
M. Viks | 8.-9. klass | N 8. tund |
22. Eesti keele ja kirjanduse ring Arendatakse suulist ja kirjalikku väljendusoskust, õigekirja, loovust ning loogilist mõtlemist. Valmistume eesti keele ja kirjanduse olümpiaadiks. Teeme erinevaid keele- ja kirjandusülesandeid, mängime erinevaid lauamänge. |
M. Viks | 7. klass | K 8. tund |
23. Väikekannel algajad Õpetatakse mängutehnikaid, akordisaadet, noppimistehnikat, segatehnikat. Õpilased saavad teada, kuidas kandlel lugusid saata. Õpitakse mitmeid pillilugusid. Peamiselt toimub õppimine kuulmise ja jäljendamise järgi. Esinetakse kooli üritustel. |
S. Luik | 1. klass | E 5. tund |
24. Kandlekoor Kandlekoori kuuluvad rahvakandle ja väikekandle edasijõudjad. Eesmärgiks koos musitseerimine, kontserdikava ettevalmistamine ning lavalise käitumisega tutvumine. Avalikud esinemised väljaspool kooli ja ettevalmistus üldlaulu- ja tantsupeole |
S. Luik | 2.-5. klass | R 6. tund |
25. Rahvakannel Nootide tundmine, noodi pikkused, dünaamika pillilugude õppimisel. Pärimuslugude mängimine noodi järgi. Esinemised koolis ja väljaspool kooli. Huvi kasvatamine rahvamuusika vastu. Osalemine rahvamuusikapeol Tallinnas. |
S. Luik | 4.-5. klass | R 6.tund |
26. Väikekannel 2 – 3.klass Edasijõudjatele õpetatakse nooditundmist. Pillilugude õppimise kaudu antakse teadmisi pärimuskultuuri hoidmisest ja edasikandmisest. Õpitakse lisaks laulumänge ja tantse. Esinemine üritustel koolis ja väljaspool kooli. |
S. Luik | 2.-3. klass | T 6. tund K 6. tund N 5. tund |
27. Akordion Pilli tutvustamine. Mängutehnika. Noodi tundmine. Lihtsad pilliviisid. |
S. Luik | 4. klass | T 6.tund |
28. Rahvatants Etnilise kultuuri ja eesti tantsu tutvustamine ja selle õppimine, valmistumine esinemiseks kooli üritustel. |
K. Urm | 1.-2. klass | N 6. tund |
29. Rahvatants Etnilise kultuuri ja eesti tantsu tutvustamine ja selle õppimine. Valmistumine esinemisteks koolis ning osalemiseks koolinoorte tantsupeol. |
K. Urm | 3.-4. klass | E 6., 7. tund |
30. Linnuring Õpitakse tundma Eestis pesitsevaid linde välimuse ja hääle järgi, valmis-tutakse maakonna linnuviktoriiniks. |
M. Talja | 5.-6. klass | T 7. tund |
31. 2. klassi nuputa Matemaatiliste nuputamis- ja loogikaülesannete lahendamine. |
T. Kaldaru | 2. klass | T 6. tund |
32. Bioloogia õpikoda TÜ Teaduskooli poolt läbi viidavad töötoad loodusainete süvendatud õpetamiseks, milles on rõhk praktilistel töödel. Käsitletavad teemad on taimed, loomad, inimese füsioloogia, toitumine, mikrobioloogia, molekulaarbioloogia, keskkond. |
TÜ Teaduskool A.Tell |
9.-11. klass | T üks kord kuus |
33. Robootika
|
V. Taraste | 5.-9. kl | K 7.8 tund K 9.10.tund |
34. Robootika Wedo 2.0 abil robotite ehitamine ning programmeerimine |
K. Urm | 3.a klass | T 7.tund |
35. Robootika Wedo 2.0 abil robotite ehitamine ning programeerimine |
M. Uudeküll | 3.b klass | R 6.tund |
36. Kergejõustik Võimaldadakse õpilastele liikumist, õpetatakse kergejõustikualade tehnikaid, valmistutakse võistlustel osale-miseks, arendatakse vastupidavust. |
A. Põllu | 1.-4. klass | K, N 15.45 |
37. Kergejõustik Arendatakse õpilaste kehalisi võimeid, täiendatakse kergejõustikualade tehnikaid, valmistutakse võistlustel osalemiseks. |
A. Põllu | 5.-11. klass | K, N 16.30 |
38. Jalgpall Arendatakse füüsilisi võimeid, koordinatsiooni, meeskonnatöö oskusi, valmistutakse võistlusteks. |
A. Peek | 1.-9. klass | N, R |
39. Jalgpall Võimaldatakse liikumist, arendatakse koosmängu oskusi, õpitakse jalgpalli algtõdesid. |
T. Eilo | 1.-2. klass | N 16.00, L 13.00 |