WAR IN FILMS – DIFFERENT ATTITUDES AND PERSPECTIVES   (vanusegrupp: 12-18)

Partnerid:

  1. Poola (Proszowice): Szkola Podstawowa nr 2 w Proszowicach
  2. Kreeka (Karditsa): 1o EPAL KARDITSAS
  3. Eesti (Tamsalu): Tamsalu Gümnaasium
  4. Türgi (Efeler/ Aydın): AYDIN TICARET BORSASI BILIM VE SANAT MERKEZI
  5. Belgia (Mechelen): Sint-Romboutscollege

Teise maailmasõja koledused ja tagajärjed on mõjutanud osalevaid riike ja jõudnud nii kirjandusse kui ka filmi. Samuti on huvitav teada, kuidas sõjaga seotud probleeme on neis riikides kujutatud erinevatel ajajärkudel. Lisaks sellele, põhinedes UNESCO raportil “Global Citizenship Education”, kus maailm on üha enam seotud, ohustavad inimõiguste rikkumised, ebavõrdsus ja vaesus siiski rahu ja jätkusuutlikkust. Kahjuks mõjutavad sellised arengud kõiki Euroopa riike ja on küsimused, mida on vajalik hariduses käsitleda.

Projekti eesmärgid

– suurendada arusaamist sõja tagajärgedest ja nende mõjust majandusele, ühiskonnale, inimestele ja kultuurile ning  sisendada positiivsemat suhtumist Euroopa Liitu ja selle väärtustesse;
– arendada  põhi- ja üldoskusi, eriti sotsiaalseid, kultuuride mõistmise ja keeleoskust, kriitilist mõtlemist, digioskusi ja meediateadlikkust;
– arendada ajaloo, selle erinevate prioodide ja kogu Euroopa ajaloo mõistmise oskust;
– võimaldada 20. ja 21. sajandi ajalooliste arengute paremat mõistmist.

Projekti koduleht.